Vitajte v sekcii komentárov denníka Štandard. Vezmite prosím na vedomie naše pokyny, komentáre moderujeme my. Moderátorov môžete kontaktovať na [email protected]

Komentáre su povolené len pre prihlásených predplatiteľov, pokiaľ máte záujem pripojiť sa do komentárov, prihláste sa.

  • Teofil  09:24 14.01. 2022

    Skvelý článok, presne opisuje podstatu tzv. „zelenej politiky“! Ono celá tá ekoideológia je len pokračovaním marxistických tendencií. Osobné auto totiž znamená slobodu a nezávislosť. No a to marxisti v duchu ideálu kolektivizácie a rovnostárstva nemôžu dopustiť. Preto podporujú hromadnú (kolektívnu) dopravu, či rôzne zdieľané dopravné prostriedky, ktoré nevlastníte, ale iba vám k nim niekto dočasne udeľuje prístup (lebo nenávidia súkromné vlastníctvo).

  • Michal M.  21:44 13.01. 2022

    Podobnú informáciu som predvčerom dostal od dílera Nissan. Tí ale ukončili výrobu osobnej verzie ich Evalie úplne – vrátane elektrickej verzie.

  • mkw  11:05 13.01. 2022

    Skvely clanok.
    Stoji uz len na zamyslenie, ci tie emisne kvoty nie su vymyslene takto naschval. Ked vidim co vsetko nam „elity“ zakazuju, vuobec to nie je nepredstavitelna alternativa.

  • Michall  09:58 13.01. 2022

    Výborný článok. Ono samo o sebe rozprávať rodinám, ktoré prežívajú z mesiaca na mesiac, alebo už sú zaťažené hypotékami, o nejakej elektromobilite je skôr výsmechom. Drvivá väčšina ľudí v mojom okolí na elektromobil ani len nepomyslí. Takže sú len dve možnosti. AK majú spalováky zaniknúť a elektromobilita nezlacnie na ich úroveň, ostane bežná populácia bez áut a teda stratia značnú časť kvality života. Alebo elektromobily zlacnejú na úroveň spalovákov (obávam sa, že práve opak sa momentálne deje, spalováky dobiehajú cenovo elektromobily). Nuž, budeme žiť ekologicky.

  • TiCs  08:26 13.01. 2022

    Výborný analytický článok. Emisná politika EU voči automobilkám generuje takéto zvrátenosti. Úžitkovosť prehráva, ale to platí o racionalite v EU globálne.

    • Peter_  14:15 13.01. 2022

      Dobrý článok , jedno ale autorovi možno vytknúť . Do uvedenej kategórie áut patrí aj veľkosťou aj cenou tiež FIAT 500L a ten zatiaľ podobné psie kusy nerobí , len ho autor opomenul
      Máme ho doma s dieselom, rovnako ako sme stihli aj Peugeot Rifter tiež s dieselom a automatikou

    • Knieža Myškin  15:01 13.01. 2022

      SUV ma ovela volnejsie limity na emisie preto je v trende
      ide o otazky byrokracie a nie o otazky skutocnej ekologie a zrejme za tym bude aj nejaky ten lobbing


Komentáre su povolené len pre prihlásených predplatiteľov, pokiaľ máte záujem pripojiť sa do komentárov, prihláste sa.