Vitajte v sekcii komentárov denníka Štandard. Vezmite prosím na vedomie naše pokyny, komentáre moderujeme my. Moderátorov môžete kontaktovať na [email protected]

Komentáre su povolené len pre prihlásených predplatiteľov, pokiaľ máte záujem pripojiť sa do komentárov, prihláste sa.

  • britva  08:45 29.12. 2021

    V tejto rubrike som nedavno napisal: Kollárov “názor” na reformu nemocníc mi tiekol aj z vodovodu, ale pán šefredaktor naznačuje, ze politici budú hovoriť o témach, ktoré v médiach nie sú a pritom sú dôležité. Nuž nebudú. Budú sa podobne ako Kollár venovať propagácii seba a vlastnej strany.“

    Neopakujem to, aby som ukazal aky som bol mudry. Aj decku je jasne, ze Hyde Park je propagacna rubrika.

    Otazka znie, kolko za to redakcia berie? Ak je to platene (hociako), tak ho oznacte ako inzerciu.

    • Cogitare  10:45 29.12. 2021

      Hyde park je aréna, v ktorej si účastník môže povedať naozaj, čo chce, hoci aj propagandistické táraniny. Je to škoda pre neho, opakovaním toho istého stý krát nezíska veľa voličov. Preto to nie je nevyhnutne potrebné označiť ako reklamu. A ak si za vstup do Hyde parku zaplatí – prečo nie? Tým, že podmienky účasti v Hyde parku sú čitateľom jasné je to rovnaké, akoby to bolo označené hoci ako reklama.

    • volk  21:14 29.12. 2021

      Súhlas! Myslím si prakticky to isté. A ešte si myslím,že britva je zbytočne ostrá :-))).


Komentáre su povolené len pre prihlásených predplatiteľov, pokiaľ máte záujem pripojiť sa do komentárov, prihláste sa.