Vitajte v sekcii komentárov denníka Štandard. Vezmite prosím na vedomie naše pokyny, komentáre moderujeme my. Moderátorov môžete kontaktovať na [email protected]

Komentáre su povolené len pre prihlásených predplatiteľov, pokiaľ máte záujem pripojiť sa do komentárov, prihláste sa.

  • Martina  15:00 22.12. 2021

    Ešteže nemám televíziu. Takéto dno môžu prezentovať iba úplní primitívi.

  • JankoS  07:44 22.12. 2021

    Nečítam to ani, myslím, že je to hyenizmus takto citovo vydierať na sviatky pokoja, teda na Vianoce.

  • DD  20:48 21.12. 2021

    Kto sa bojí viac omikronu zaočkovaní či nezaočkovaní ?…
    https://www.lifesitenews.com/news/66-of-americans-with-booster-shots-are-still-worried-about-catching-covid-poll/

  • Lan Renna  18:35 21.12. 2021

    Tisíce, ktoré sa vynakladajú na primitívne reklamné kampane mohla vláda radšej investovať do vzdelávania, zdravotníctva a nie napchávať nimi reklamné agentúry. Hanba!

  • Peter  14:15 21.12. 2021

    Spustiť 3 dni pred Vianocami klip, ktorého pointa sa vzťahuje na 24. november, je pozoruhodný výkon. Rovnako ako emočne agresívna kampaň využívajúca príklad zdravého 30/40nika v situácii, keď hlavnú časť kovidového problému tvoria neočkovaní 60tnici a vyššie. Symbolické vyjadrenie pomätenosti štátneho „koronamanažmentu“.

    Well, done, hujeri!

  • manko  13:00 21.12. 2021

    Pred pár dňami zomrel náš kamarát na rakovinu. Nechal tu manželku a dve malé deti. Pred troma týždňami zomrela na rakovinu aj jeho mamka. Pri štedrovečernom stole už nebudú. Podobne, ako tisíce našich blízkych, ktorí odišli do Večnosti. To ale v žiadnej kampani nenájdeme … bez kovidu to nie je ono ani na Vianoce. Celá kampaň je trápna a do spoločnosti vnesie len nepokoj.

  • Martin  13:00 21.12. 2021

    Politický a mediálny suterén


Komentáre su povolené len pre prihlásených predplatiteľov, pokiaľ máte záujem pripojiť sa do komentárov, prihláste sa.